Evenementen

nov
    di
    dec

Scouts Genk centrum loopt!
    Wat houdt dit in? Leiding en leden (jins en givers) zullen in één maand (15 november – 15 december) zoveel mogelijk kilometers joggen en jullie kunnen ons hiervoor (financieel) aanmoedigen. We hebben 4 verschillende doelstellingen in het vizier: 500 KM lopen, 750 KM lopen, 1000 KM lopen en 2000 KM lopen.
    In de google spreadsheet (https://forms.gle/1V5WZBWm4AZdUuDH6) kan u aangeven hoeveel u bereid bent te storten bij iedere doelstelling die wij behalen. Enkel het bedrag bij de hoogst behaalde doelstelling zal gevraagd worden om effectief te storten. Bijvoorbeeld: “Als jullie de doelstelling van 500 KM halen, dan stort ik een bedrag van 5 EUR en indien jullie meer dan 1000 KM lopen stort ik 20 EUR.”
    Indien we de doelstelling dan halen, krijgt u van ons een mailtje in december met de vraag om het beloofde bedrag te storten. Er zal wekelijks een update gepost worden op sociale media en onze site, zodat jullie het aantal gelopen kilometers gemakkelijk kunnen meevolgen of jullie kunnen zelf onze vooruitgang volgen op Strava.
    Maar, we weten zéér goed dat het voor iedereen moeilijke tijden zijn. Daarom hebben we besloten om een deel van de opbrengsten door te storten naar een goed doel, namelijk St. Vincentius Genk en Zutendaal. Afhankelijk van de doelstelling die we halen, zal er meer gestort worden aan het goede doel.
    Als we 500 KM lopen, wordt er 10 % gestort aan het goede doel!
    Als we 750 KM lopen, wordt er 15 % gestort aan het goede doel!
    Als we 1000 KM lopen, wordt er 25 % gestort aan het goede doel!
    Als we 2000 KM lopen, wordt er 35 % gestort naar het goede doel!
    We lopen weliswaar fysiek alleen, maar in onze gedachten zijn we allemaal samen! We hopen van harte dat we met dit concept onze groep kunnen aanmoedigen om sportief en actief te blijven en samen 2000 KM lopen binnen de maand. Op deze manier verzamelen we niet alleen een extra centje voor de scouts, maar denken we ook aan anderen!
    Stay safe
    Scouts Genk Centrum