Inschrijving scoutsjaar 2023-2024

Beste scout,

De inschrijvingen voor scoutsjaar 2023-2024 staan online! We gebruiken dit jaar opnieuw een online inschrijvingssysteem. Het inschrijvingsgeld bedraagt €45 (€23 na 1 maart), hiervan gaat het merendeel naar Scouts en Gidsen Vlaanderen i.v.m. verzekering. Gezinnen die het financieel moeilijker hebben, kunnen verminderd lidgeld aanvragen: €21 lidgeld (na 1 maart: €11).

Gelieve de inschrijving zo snel mogelijk in orde te maken, zo hebben we tegen het begin van de activiteiten een ruwe schatting van het aantal leden.

Zowel nieuwe leden, als leden die zich herinschrijven, moeten dit dit jaar doen via het onderstaande Google Formulier.
De betaling van het lidgeld mag op het rekeningnummer BE79 4530 3058 8133 gebeuren met vermelding van “NaamVoornaam” van het kind.

We maken een onderscheid tussen de herinschrijving van oude leden en inschrijving van nieuwe leden. Het is dan ook heel belangrijk dat de nieuwe leden een tweede formulier “lid worden van Centrumgroep” invullen om hen ook op de groepsadministratie in te schrijven. Dit formulier vinden jullie helemaal beneden op deze pagina. Vergeet zeker niet op “lid worden” te klikken na het invullen van het formulier. Leden die vorig jaar reeds ingeschreven waren, moeten dit niet doen. Bij vragen of problemen mag u altijd een mailtje sturen naar info@scoutsgenkcentrum.be. Gelieve ieder lid afzonderlijk in te schrijven.
Leiding hoeft zich niet in te schrijven.

Zeker een telefoonnummer en mailadres komen door het jaar van pas om te communiceren met de ouders. Deze gegevens zijn enkel zichtbaar voor leiding en worden niet openbaar gemaakt.

We beseffen dat dit lidgeld in combinatie met uniform, weekends, kamp… niet zo goedkoop is. Mocht u omwille van financiële redenen moeite hebben om het lidgeld te betalen, aarzel dan ook niet om contact op te nemen met info@scoutsgenkcentrum.be , zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.

Het inschrijven van uw kind is nu voltooid! Na het inschrijven kan je altijd, heel het jaar door, de gegevens van het lid aanpassen. In dit document wordt uitgelegd hoe dit werkt: handleiding_ouders_steekkaart. Leden die reeds vorige jaren ingeschreven waren wordt gevraagd om hun steekkaart na te lezen en aan te vullen.